SEMILAC Zestaw do hybryd dla początkujących




Mam i ja! Po długim zastanawianiu czy będę umiała to robić, czy będę miała czas i chęci - postanowiłam zaopatrzyć się we własny zestaw do paznokci hybrydowych. Cieszy mnie fakt, że będę mogła sama o każdej porze zrobić sobie manicure, bez umawiania się na wizyty i wydawania pieniędzy. Rozpoczynam naukę... ;)



Co zawiera zestaw? 

1. Lampa UV


2. Waciki bezpyłowe 

3. Baza i top

3. Pilnik i blok polerski


4. Lakiery

5. Aceton

6. Balsamy

A Wy? Potraficie robić sobie manicure, czy zostawiacie to w rękach kosmetyczek? ;)

23 komentarze:

  1. Też mam, super sprawa!
    Obserwuję!;)

    https://lessarax.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolory lakierow! Ja 2 lata temu kupilam zestaw z allepaznokcie i w sumie okazalo sie ze robienie paznokci hybrydowych to nie taka trudna sprawa! Jedynie trzeba miec duuuzo cierpliwosci do tych wszystkich warstw, haha!
    Sama strasznie sie zastanawiam nad kupnem lakierow z Semilaca (bo lampe juz mam, haha) <3
    Milego dnia! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestowałam m.in firmę Semilac i Indigo - polecam je ze względu na super trwałość i pigment koloru. ;)
      Już myślę nad nowymi kolorami :)

      Usuń
  3. oh ja jak robiłam hybrydy to po 2 dniach je zrywałam bo miała już odrosty i śmiesznie to wygladało
    czekam na nowe posty i obserwuje przez GFC!
    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam taki zestaw :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, bardzo podobają mi się hybrydy. Muszę sobie kupić taki zestawik.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiam się nad trzema kolorami z Semilaca. Do tej pory sięgałam po lakiery CND Shellac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zostawiam to kosmetyczce, tym bardziej, że zazwyczaj lubię mieć coś narysowanego. Sama raczej nie dałabym rady czegoś narysować. https://palinpalin.blogspot.com/2017/08/prosty-look-z-gigi-hadid.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam swój własny zestaw ;) jakoś wolę mani robić samodzielnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany post <3 miło się czyta :) super blog, obserwuję i będę wpadać częściej :) zapraszam na mojego bloga ;) http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja robię hybrydy u koleżanki - to świetny sposób na zaoszczędzenie czasu i ładne paznokcie bez zamartwiania się odpryskiwaniem ;)

    Zapraszamy - LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio zastanawiałam się nad zakupem zestawu do hybryd! Myślę, że posiadanie takiego zestawu jest mega świetnym pomysłem, a paznokcie samodzielnie nim wykonane to podwójna radość! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę sobie zakupić :)

    https://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. planuje również niedługo zakupić taki zestaw z semilaca,więc post bardzo przydatny!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja całkiem niedawno zaczęłam przygodę z hybrydami, nawet pisałam o nich ostatnio post na blogu :D Wcześniej byłam wierna zwykłym lakierom, jedyny minus to długi czas ściągania lakieru ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  15. Design lampy mnie najzwyczajniej powalił! Coś pięknego. Mimo tego, że moje paznokcie płaczą... Skusiłabym się! Jest na co! Ekstra sprawa.
    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20/8/17 23:42

    też używam semilaca :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy24/8/17 00:24

    moja kosmetyczka też używa lakierów semilac :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely! Have a great weekend!

    New follower! Follow back? ;)
    >> MARY MARÍA STYLE <<

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. super zestaw! ja kupiłam podobny, tyle że z innej firmy :) ale lakiery mam głównie z Semilaca
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy21/8/18 19:19

    Bardzo ładne kolorki lakierów :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

#Nie bawię się w obserwację za obserwację.
#Od spamu wolę szczere komentarze.
#Odwiedzam wszystkie Wasze blogi, a obserwuję tylko te, które mi się podobają.

Copyright © 2014 Mondayxmorning , Blogger